Pathways to Inclusive Pedagogy
Projekt realizowany w ramach Programu „Erasmus+”, KA2: współpraca na rzecz innowacji i wymiany dobrych praktyk, działanie – Partnerstwa Strategiczne – Edukacja Szkolna
Okres realizacji: 01.09.2019 – 30.06.2021 r.
CEL PROJEKTU
Projekt ‘Pathways to Inclusive Pedagogy’ ma na celu wymianę wiedzy i doświadczeń doświadczonych nauczycieli oraz przyszłych nauczycieli w zakresie edukacji włączającej. W ramach projektu zostaną opracowane narzędzia oraz materiały wideo wspierające przygotowanie i rozwój zawodowy nauczycieli i studentów pedagogiki.
PLANOWANE DZIAŁANIA:
- 3 spotkania partnerów projektu;
- opracowanie materiałów dydaktycznych dla pedagogiki włączającej;
- organizacja wizyt studyjnych w szkołach i placówkach oświatowych (także w szkołach specjalnych) we wszystkich krajach partnerskich: w Polsce, Belgii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Francji, na Malcie.
GRUPY DOCELOWE:
Doświadczeni nauczyciele oraz przyszli nauczycieli zainteresowani pedagogiką włączającą
PARTNERZY:
- Swiss Cottage School, Development and Research Centre – Lider projektu
- Wyższa szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie,
- University of Limoges,
- Artevelde University College Ghent,
- University of Malta,
- The County Resource and Educational Assistance Center Sibiu (CJRAE Sibiu),
- Blackfriars School,
- Junedals school
MEDIA
Strona internetowa projektu: https://swisscottage.camden.sch.uk/pathways-to-inclusive-pedagogy
DODATKOWE INFORMACJE
Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej
Monika Ludwiniak
monika.fraczek@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-27
Magda Janiak
magda.janiak@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-27