Improving didactics, education and learning in higher education with online serious game creator (Ideal Game)
Projekt realizowany w ramach Programu „Erasmus+”, KA2: współpraca na rzecz innowacji i wymiany dobrych praktyk – szkolnictwo wyższe
Okres realizacji: 01.09.2020 – 31.12.2022
CEL PROJEKTU
Celem projektu jest opracowanie narzędzia – kreatora do przygotowywania gier opartych na koncepcji gier poważnych (rozwiązujących realne problemy), który będzie wykorzystywany w procesie dydaktycznym ( na różnych kierunkach i w różnych programach studiów).
GRUPY DOCELOWE:
- Kadra dydaktyczna organizacji partnerskich,
- Studenci i uczniowie zaangażowani w realizację projektu.
REZULTATY PROJEKTU:
- Raport na temat wykorzystania gier poważnych w procesie kształcenia w szkolnictwie wyższym,
- Kreator gier poważnych,
- Materiały dydaktyczne – scenariusze do gier poważnych (różne przedmioty),
- Podręczniki dla kadry dydaktycznej i studentów nt. wykorzystania produktów projektu w praktyce,
- Rekomendacje dla instytucji szkolnictwa wyższego i europejskich decydentów politycznych w zakresie wykorzystania w edukacji gier poważnych i odwróconego nauczania.
PARTNERZY:
Projekt realizowanym jest przy współpracy z Narodową Agencją Programu Erasmus + w Niemczech
– Universitaet Paderborn – Lider projektu (Niemcy),
– Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska),
– Ingenious Knowledge GmbH – Lider technologiczny (Niemcy),
– Universitatea din Ptesti (Rumunia),
– University of Dundee (Wielka Brytania),
– Universidad a Distancia De Madrid (Hiszpania)
MEDIA
Strona projektu: https://ideal-game.eduproject.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/Erasmus-Project-IDEAL-GAME-100195691949187
MATERIAŁY DO POBRANIA
DODATKOWE INFORMACJE
Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej
Magda Janiak
magda.janiak@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-51
Edyta Wiśniewska
edyta.wisniewska@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-27