WSEI-Lublin-Ideal-game-logo

Improving didactics, education and learning in higher education with online serious game creator (Ideal Game)

Projekt realizowany w ramach Programu „Erasmus+”,  KA2: współpraca na rzecz innowacji i wymiany dobrych praktyk – szkolnictwo wyższe

Okres realizacji: 01.09.2020 – 31.12.2022

CEL PROJEKTU

Celem projektu jest opracowanie narzędzia – kreatora do przygotowywania gier opartych na koncepcji gier poważnych (rozwiązujących realne problemy), który będzie wykorzystywany w procesie dydaktycznym ( na różnych kierunkach i w różnych programach studiów).

GRUPY DOCELOWE:

  • Kadra dydaktyczna organizacji partnerskich,
  • Studenci i uczniowie zaangażowani w realizację projektu.

REZULTATY PROJEKTU:

  • Raport na temat wykorzystania gier poważnych w procesie kształcenia w szkolnictwie wyższym,
  • Kreator gier poważnych, 
  • Materiały dydaktyczne – scenariusze do gier poważnych (różne przedmioty),
  • Podręczniki dla kadry dydaktycznej i studentów nt. wykorzystania produktów projektu w praktyce,
  • Rekomendacje dla instytucji szkolnictwa wyższego i europejskich decydentów politycznych w zakresie wykorzystania w edukacji gier poważnych i odwróconego nauczania.

PARTNERZY:

Projekt realizowanym jest przy współpracy z Narodową Agencją Programu Erasmus + w Niemczech

– Universitaet Paderborn – Lider projektu (Niemcy),
– Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska),
– Ingenious Knowledge GmbH – Lider technologiczny (Niemcy),
– Universitatea din Ptesti (Rumunia),
– University of Dundee (Wielka Brytania),
– Universidad a Distancia De Madrid (Hiszpania)

DODATKOWE INFORMACJE

Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej

Magda Janiak
magda.janiak@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-51

Edyta Wiśniewska
edyta.wisniewska@wsei.lublin.pl
Tel. 81 749-32-27